Miklošičeva 5
LJUBLJANA
1000
Slovenija
info@delavska-hranilnica.si
Facebook Google+ Twitter Instagram

Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja


Kaj omogoča nova spletna banka

Spletna banka DH Osebni omogoča: 

  • pregled, iskanje, izpis in izvoz prometa na lastnih računih (redni račun, gotovinski račun, hranilna knjižica, kartični račun) in računih, za katere je uporabnik pooblaščen, 
  • pregled prometa, opravljenega s kreditnimi karticami,
  • vnos in izvedbo plačilnih nalogov (UPN nalog, plačilo v tujino, interni prenos med računi uporabnika)
  • vnos, izvedbo in pregled trajnih plačilnih nalogov,
  • pregled direktnih obremenitev na računu,
  • vnos, izvedbo in pregled e-računov ter e-prijave in e-odjave, 
  • vnos in pregled sklenjenih depozitov,
  • pregled varčevanj in nakazovanje sredstev za namen obročnih varčevanj, 
  • pregled kreditov in nakazovanje sredstev za namen odplačevanja kreditov,
  • opravljanje menjalniških poslov,
  • vnos prošnje za redni in izredni limit ter pregled limitov,
  • omogočanje dostopa tretjih ponudnikov v okviru PSD2 odprtega bančništva in upravljanje z danimi soglasji tretjim ponudnikom, 
  • osebne nastavitve, nastavitve glede avtorizacij in nastavitve glede obveščanja,
  • upravljanje z mobilnimi napravami glede dostopa do mobilne banke Dh-Mobilni,
  • vpogled v mesečne izpiske za račune,
  • možnost posredovanja vprašanj in pripomb hranilnici, 
  • sprejem obvestil od hranilnice in
  • izvajanje drugih storitev, ki jih Dh-Osebni omogoča.

Kako aktivirati spletno banko in opraviti prvo prijavo

Imetniki osebnih računov lahko aktivacijo spletne banke DH Osebni opravijo brez obiska poslovalnice. Ob prijavi v spletno banko z Rekono računom se ob ustreznem nivoju zaupanja Rekono računa spletna banka aktivira brez predhodne oddaje vloge v poslovalnici. Za ustrezen nivo zaupanja Rekono računa uporabnik prijavi kvalificirano digitalno potrdilo, vnese identifikacijski ključ (pridobitev je možna samo z osebnim obiskom poslovalnice) ali vnese podatke bančne kartice (zadnjih 6 številk kartice in PIN številko kartice).

Prijava novega digitalnega potrdila

V spletni banki lahko sami prijavite določena kvalificirana digitalna potrdila in sicer Poštarca, Halcom ali ACNLB. Z vašim profilom se bodo povezali samodejno na podlagi davčne številke. Če prijava vseeno ni uspešna (odvisno od 

vrste potrdila, npr. Poštarca G2, Halcom e-signature PO, ACNLB Subca), se za pomoč obrnite na Kontaktni center (01 3000 200, dh-osebni@dh.si).

 

Za prijavo novega kvalificiranega digitalnega potrdila Sigenca je potrebno Kontaktnemu centru sporočiti serijsko številko potrdila na številko 01 3000 200, na naslov dh-osebni@dh.si ali preko sporočil v spletni banki DH Osebni v meniju Komunikacijski center (ikona kuverta) -> Novo sporočilo ali Pomoč -> Pošljite nam sporočilo. Vsakokratno menjavo potrdila Sigenca je potrebno sporočiti Kontaktnemu centru, da ga lahko omogočimo za prijavo. Poleg posredovanja podatka o serijski številki potrdila je potrebno z novim potrdilom opraviti tudi poskusno prijavo.

 

Prijava ali odjava se izvede v meniju ProfilOsebne nastavitvePrijavni elementi, s potrditvijo polja Prijavi/Odjavi kvalificirano digitalno potrdilo in gumbom Shrani. Uporabljeno kvalificirano digitalno potrdilo, ki ga prijavljate, je zapisano v razdelku Podatki trenutno uporabljenega kvalificiranega digitalnega potrdila nad omenjenim poljem. Če zapisa ni, je potrebna ponovna odjava in prijava v spletno banko, pri kateri izberete digitalno potrdilo.

Izbrano digitalno potrdilo ni prijavljeno

Do računa ste poskušali vstopiti z digitalnim potrdilom, ki ni omogočeno za dostop. Pred ponovno prijavo preverite ali ste izbrali ustrezno potrdilo oziroma ali je to že bilo aktivirano za dostop do računa.

Uporabnik je pozabilo uporabniško ime in geslo

Vstopna maska z uporabniškim imenom in geslom se pojavi vedno, kadar sistem zazna prijavo brez digitalnega potrdila. Avtorizacija plačil pri prijavi brez certifikata ni mogoča.

 

Pred ponovno prijavo preverite ali do banke dostopate preko brskalnika v katerem imate nameščeno digitalno potrdilo.

 

Za pridobitev uporabniškega imena pokličite Kontaktni center na številko 01 3000 200 ali pošljite elektronsko sporočilo na naslovdh-osebni@dh.si.

Uporabnik je onemogočen

  • potrditev za prvo prijavo preko aktivacijske povezave ni bila izvedena -> v svoji elektronski pošti poiščite sporočilo s prejeto aktivacijsko povezavo, preko katere opravite prijavo
  • zaradi postopka za pozabljeno geslo ste prejeli aktivacijsko povezavo na elektronski naslov -> v elektronski pošti poiščite sporočilo s prejeto aktivacijsko povezavo, preko katere opravite prijavo.

Uporabnik je zaklenjen

Zaradi večkrat vnesenega napačnega vstopnega gesla ali SMS žetona se dostop zaklene. Odklenete ga s klikom na možnost Pozabljeno geslo in nadaljujete s postopkom zamenjave gesla preko aktivacijske povezave, ki jo prejmete po elektronski pošti.

Uporabnik ima blokirano avtorizacijo

Za ponovno aktivacijo in vzpostavitev avtorizacije:

  • pokličite Kontaktni center na številko 01 3000 200 vsak delavnik med 8.00 in 18.00 uro,
  • pošljite sporočilo v spletni banki DH Osebni, meni Pomoč ali Komunikacijski center (kuverta).
  • pošljite sporočilo po elektronski pošti na naslov dh-osebni@dh.si.

Uporabnik je spremenil GSM številko in elektronski naslov

Spremembo kontaktnih podatkov lahko uredite preko Komunikacijskega centra v spletni banki (ikona kuverta) ali osebno v kateri izmed naših poslovnih enot.

KONTAKT